Freubelen met je kind(eren)

Het is soms best moeilijk om activiteiten voor kinderen te bedenken, helemaal nu de kinderen de hele dag thuis hangen. Maar gelukkig was daar Pinterest. De leukste creaties komen er voorbij en toen ik deze boek-hoek-monsters voorbij zag komen, was ik direct verkocht! Ik maakte de tutorial voor de kinderen op de BSO, mijn eigen kind werd reuze nieuwsgierig toen hij mij bezig zag, wilde meedoen en vouwde zijn eigenste creatie. Ha. Succesje in de pocket.

Maar ik kan het niet laten om de creatie ook met jullie te delen. En stiekem vind ik hem voor mezelf ook he-le-maal top omdat ik meestal bonnetjes tussen mijn boeken prop als boekenlegger. Dan is zo’n monster tussen je leesvoer toch vele malen beter.

Wij zijn inmiddels wedstrijdjes aan het organiseren aan de keukentafel. Mijn kind kan alleen niet echt tegen zijn verlies, want denk je dat ik hem laat winnen? Guess again.

Succes met jullie monsters!

De stappen voor het vouwen van je eigen monster!
Ze zijn verdomme te leuk om niet te maken!

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.